Attraktionslagen, den enklaste, men svåraste av lagar.

 Det är häftigt hur attraktionslagen fungerar. hur mina tankar sänder ut vibrationer, som matchas ihop med andra människors vibartioner och sammanstrålar. Det ger mig en tankeställare och en vilja att sända ut vibrationer som skapar framgång för mig.
 
"Attraktionslagen lyder: Det som är lika dras till vartannat. När du säger ”lika barn leka bäst” eller ”kaka söker maka, talar du i själva verket om attraktionslagen. Du ser bevis på den när du vaknar olycklig och saker och ting bara blir värre och värre under dagens lopp, så att du, när du lägger dig, tänker: ”Jag borde aldrig klivit ur sängen i morse.” Du ser bevis på den i ditt samhälle, när du noterar att den som pratar mest om sjukdomar är den som blir sjuk; när du märker att den som talar mest om rikedomar är den som blir rik."
 
Ovan är ett utdrag, som beksriver vad attraktionslagen är. Det är mäktigt att börja förstå hur mycket jag styr över mitt liv. Att mitt liv är 100% mitt.
 
 
(Bildkälla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0