<3

"Dissocation har den fördelen att man, om man aktar sig för att känna alltför djupt i vissa saker, har lättare att hantera dem. Men skulle detta vara ditt naliga sätt att föreställa dig det mesta av det som händer dig i livet, går du faktiskt miste om vad jag brukar kalla musten i livet, all den glädje som livet kan ge." Din gränslösa styrka - Anthony Robbins
 
Stycket skulle kunna vara riktat rakt mot mig, för jag har lärt mig att bästa sättet att överleva är att dissocisera sig till allt som händer. Men tänk vilken tur att man kan lära om och att jag kan lära mig leva ännu mer. Att jag kan lära mig bli ännu öppnare, känsligare, lyckligare och bli ett ännu bättre jag, som lever här och nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0