Snart smäller det!

Jag går runt med ett fånigt leende på läpparna och inombords bubblar jag. På jobbet igår rann tårarna och jag studsade på stolen jag satt på. Vad som hände, ja det får ni inte veta riktigt än. Jag kommer vara kryptisk fram tills på torsdag, då kan jag äntligen berätta! Jag kan skvallra om att jag är lycklig, så otroligt lycklig.
 
Bloggen ligger så gott som död och det handlar om att mitt liv just nu snurrar runt det hemliga projektet, samt att flytta. Mamma har nämligen skrivit papper på en lägenhet i Vänersborg, vilket betyder att hon flyttar den 1/8 och jag blir kvar här. Tills dess vore det bra om jag hittat en annan lägenhet, eller någon som vill bo med mig. Så ja, har ni något av föregående alternativ på lager, så hör av er :D
 

Underbara Sava, när jag bodde hos Marita för ett par dagar sedan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0