My heart belongs to you.

Det finns få saker som jag uppskattar så mycket, som jag uppskattar att bara vara med min fina häst. Det är allt för sällan jag tar mig tiden att bara vara och göra inget vettigt alls tillsammans med Greta, men det var precis vad vi gjorde idag.
 
Jag hade lovat Greta en vilodag, vilket hon förtjänade. När jag kom ut i hagen kände hela jag att hon var på myshumör och myste var precis vad vi gjorde! I nästan 1,5 timme stod vi i stallet och masserade, tvättade svansen, redde ut man och pannlugg, pillade på varandra och bara var nära. Jag vet inte vem som tyckte det var bäst, jag eller min häst. Underbart hade vi det i alla fall och Greta kröp mig ännu lite närmare hjärtat (om det ens är möjligt?!)
 

En gäspande Greta, är ett gott tecken. Speciell när det gäspas varannan minut. :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0