Möjligheterna kommer till de som ser dem.

Det snurrar siffror, ritningar, mått, drömmar, förhoppningar och trygghet bakom mina ögonlock och i mitt huvud. Bredvid mig ligger en skiss, som egentligen är för tidig att börja på. I mitt block har jag kladdat ner saker att tänka på. Det här ska bli så spännande och jag vill berätta för hela världen, men det får vänta i typ en månad. Blir allt som planerat, så vet jag var ni kommer finna mig under ett par månader fram över. Mitt i min dröm, med damm, smuts och svett över hela mig. Och jisses vad jag kommer vara levande!

Jag önskar så att ni ska få känna samma känsla som jag gör, samma upprymdhet, nyfikenhet och spänning. Det här är det galnaste jag varit med om! Och vet ni vad? Det öppnar otroligt dörrar för mig, att kunna jaga ifatt en sedan länge slocknad dröm. Det är bara jag själv, som sätter mina egna gränser.
 
På samma vis som det bubblade i mig på min student, på samma vis bubblar det i mig nu. -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0