Jag tror jag är världens lyckligaste.

I brevlådan idag låg den bästa räkning jag någonsin fått!!!! Där låg räkningen för Gretas ägarbyte. Mitt inre sprudlar och jag är så lycklig. Greta är min, tills den dag mitt liv skulle gå i bott och jag inte har råd längre, eller snarare; tills den dagen Gretas kropp och psyke inte orkar längre. Jag ska göra allt för att få dela resten av Gretas liv med henne, tillsammans med min finaste vän.
 
Jag är så lycklig över att jag träffat Greta för 1,5 år sedan. Hade jag inte stött på henne då, så är chansen stor att jag hade lämnat hästvärlden för gott. För där och då njöt jag inte längre, då var det ett måste och jag såg inget roligt i det. Tack vare Greta har jag hittat så många nya sidor hos mig själv och jag trivs så bra med min fina fröken fux.
 

It's for real and forever.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0