Att finna ett ställe, där hjärtat får bo.

Jag har hittat hem. Det finns inga andra ord som passar in på det jag känner, mer än att jag har hittat hem. Mitt hem är vid sidan av ett fuxfärgat sto, med ett skal som är svårt att ta sig igenom men där innanför gömmer sig ett hjärta av guld. Mitt hem är bredvid det där fuxstoet.
 
Jag är kär i Greta, så förälskad som man kan bli i en annan individ. Idag visade hon sådan uppskattning mot mig, hon visade sidor hon inte visat innan och jag kan inte göra annat än varsamt ta emot det och lova henne att göra mitt bästa för att bygga upp henne och göra henne ännu starkare. Jag kan bara lova att göra mitt bästa för att få henne att må bra och växa. Jag är så stolt över Greta, att hon vågar släppa in mig. Min älskade vän.
 
Det är här jag hör hemma, det är här min själ finner ro. Vid din sida, men vår trygghet. Det är med dig jag finner min styrka och det är med dig jag vågar vara svag. Du är min finaste vän, älskade fröken fux.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0