Ännu en pusselbit, på sin rätta plats.

Be så skall du få, fråga och du skall få svar. Ring och du får besked. Ja, kalla det vad man än önskar. Nu står jag med tillgång till paddock, vilket betyder att min och Gretas träning äntligen kan ta fart igen. Ja, vi har ju hållt igång hela tiden, men jag har länge velat ha tillgång till paddock för att kunna jobba på ett jämnt underlag. Idag fick jag tummen ur och ringde till mannen som äger en paddock en kort bit ifrån oss. Svaret var ett solklart Ja!

Det är coolt hur mycket som faller på plats, så länge jag ser möjligheterna i allting. Det är häftigt att göra och få det gensvar jag önskar. Det är coolt att leva och fframför allt; det är coolt att ha full koll på mig själv och mitt liv!!
 

Ingen mer drillande i hagen och knölig mark, nu när paddock finns inom gångavstånd. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0