Jag har hittat hem, så hem som jag någonsin kommer kunna finna.

Idag packades Greta in i transporten och vi styrde nosen mot ridhuset, där väntade träning för Alexandra.

Vi tränade på ställning och att Greta ska börja bära sig själv, samt började nosa på bröstkorgsrotation. Allting gjordes med ett enormt lugn och det var så harmoniskt! Allting gjorde med otroligt små signaler och hjälper. Det var helt otroligt att känna när Greta släppte efter och höll balansen i sig själv. Idag kom hon inte helt igenom, men det handlar om att vi inte har 100% teknik ännu och Greta har inte hela styrkan. Med lite tid kommer det här bli så otroligt bra. Det är många nya dörrar som öppnats och jag är så lycklig!
 
Med mig i hjärtat, efter idag, kommer jag bära Alexandras ord om Greta.
"Det är en klok häst du har"
"Jag ser en lugn och harmonisk häst, som trivs med livet"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0