It's my life.

Vakna efter sju timmar sömn, ligga i solen, bada, åka inlines, knåpa ihop annons på häst, mysa med välrdens bästa katt och lyssna musik. Life is good and i'm alive.
 
Jag samlar energi för att jobba stängning, 19-02. Förhoppningsvis är det en lugn kväll, vilket betyder att vi faktiskt är färdiga till två. Annars lär det vara en trött Rebecka som tar sig till jobbet imorgon..
För, just nu snurrar mina tankar kring jobbet och de tider jag ska vara där. Jag får anpassa mitt liv efter mitt jobb. Vilket iofs är ett medvetet val, för jag vill ha lön på kontot den 25:e. Men, jag fortsätter drömma mig bort. Jag drömmer mig bort till migg egna stall och den verksamhet jag kickar igång där. Jag vet att jag en dag kommer ha min verksamhet, jag vet ine när och hur, men jag vet ATT. Och det är de som är det vesentliga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0