i think it's called life.

Jag har promenarat i skogen, gått vilse och hittat rätt igen. Jag har delat säng med fina bruna, jag har delat kakor med bästa Bebbe och pratat bort flera timmar. Vi har pratat om sånt där som jag bara kan dela med henne, för jag vet att hon inte dömmer. Min fina vän, som jag kan vara hur självsäker och kaxig som helst med, utan att bli dryg.
 
Jag har legat i solen och läst på engelska och blivit smekt av vindens kalla vindar. Jag har lett åt de bruna och svarta, fått hjärtat i halsgropen för att de varit borta och känt mig lycklig när de återvänt.
 
Med trötta axlar och ett ont huvud sitter j i soffan med mysiga byxor och samlar energi inför lite jobb. Mitt liv är så bra, som det borde vara och jag är lycklig för det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0