Heaven is a place on earth.

Här är dött som i graven, men jag lever för fullt.

Här hemma packas och fixas det, nu är det bara ett par få dagar kvar tills mamma flyttar. Det är vemodigt, men ska samtidigt bli skönt. Mamma flyttar till Vänersborg och jag blir kvar i vår lägenhet, i alla fall ett par månader. Min nya lägenhet håller på att renoveras och senaste inflyttningsdatum är 1 december, 2013. Jag kommer bo på andra våning, men har utgång direkt till trädgården. Jag kommer bo ensam ett bra tag, tills undervåningen renoverats, Jag kommer ha skog intill huset och nästa sommar kommer en fröken fux beta utanför mitt vardagsrumsfönster. Min lägenhet har alltid jag någonsin drömt om och så snart jag hade lyckats sätta ord på vad jag verkligen önskade mig, så föll alla bitar på plats.
 
Jag skulle kunna berätta så mycket om det ställe jag ska flytta till, men jag väljer att vara tyst ett tag till. Jag vill att det ska ha hänt mer i renoveringen, innan jag vågar berätta mer för er. Jag kan i alla fall säga så mycket som att det här är en del av paradiset! Det kommer bli en otroligt vacker och rofylld plats, för såväl människa som djur. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0