Some die young.

Jag heter Rebecka, är tjugo år gammal, men mitt undermedvetna är inte äldre än tre. För, jag blir bubblande lycklig av att få stå och klappa på hästar i 45 minuter. Jag blir bubblande lycklig av att stå i en kall hage, med för mycket kläder på mig och få klappa på hästar. Bara jag och dessa fantastiska djur.
 
Eller, jag är visst det tjugo år, jag vet bara hur jag mår bra och hur jag ska njuta av mitt liv. Om det åd betyder att jag står och klappar på hästar i 45 minuter, eller om jag ligger i soffan och tittar på disney channel, så spelar det väl ingen roll? Det är ju jag som ska trivas med mitt liv. Yes.!

Kommentarer
Postat av: Evelina Blomqvist

Din blogg är bra Rebecka:D

2013-01-14 @ 17:43:18
URL: http://epicevelina.blogg.se/
Postat av: Wilma & Emma

Fin blogg du har! :) Kika mer än gärna in på våran. Kram!

2013-01-14 @ 18:43:56
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0