Smoke on the water.

På youtube spelas "Så ska det låta" och på golvet springer katterna runt. Bakom mig är min säng och ser sådär mysigti nbjudande ut och jag tänker falla för frestelsen!

Går man upp klockan sju, sex dagar i veckan och börjar morgonen med en joggingtur för att sedan svischa runt på olika ärenden, så är det okej att lägga sig klockan tio. Jag vet vad min kropp behöver och jag har lärt mig att lyssna på det. Det tog tjugo år, innan jag insåg att jag bestämmer över vad jag vill göra. Det jag gör idag, formar min morgondag. Så även det jag inte gör idag. Sover jag inte idag, är jag trött och grinig imorgon. Och vem vill umgås med en trött, sockerabstinerande Rebecka? Inte jag i alla fall.

Så, see you tomorrow!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah & Emilia

Var gärna med i våran tävling på våran hästblogg :))

2013-01-15 @ 19:01:16
URL: http://sydryttarna.blogg.se
Postat av: Wilma & Emma

Sv: Åh tack så jättemycket! :)

2013-01-15 @ 19:55:23
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0