Keep your fingers crossed, twice.

Jag vill ha ett jobb! Dels för att kunna behålla Greta, men också för att kunna flytta hemifrån och för att kunna skaffa hund!

Det finns få gånger jag känner mig så hel som när jag ligger i soffan med hundarna. Igår fick jag det åter igen bekräftat. Sava låg mellan mina ben, Torva snusade med min arm som huvudkudde och Aska nanade i andra änden av soffan. Jag var hel, men det krampade i hjärtat över att det bara skulle vara i någon timme.
 
Jag får inte skaffa hund så länge jag bor hemma, vilket jag helt klart förstår. Därför kan jag inte flytta hemifrån snart nog! Jag är redo, min kropp är redo och jag vet att jag kommer klara det hur bra som helst.
 
Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får positiva besked i veckan. Ni håller väl tummarna åt mig?
 
Förresten, idag låg fantastiska Kåda på operationsbordet. De tog bort en tumör stor som en handboll, med en vikt av 2kg. Även här håller vi tummarna. Jag hoppas få se henne hemma imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0