Halvvägs i mål, då är det inget alternatv att vända tillbaka.

Jag har kört bil in i en dimvägg, jag har nästan missat en rondell, jag har svängt av vid fel avfart och jag har lyckats bromsa in för två älgar osm promenerade rakt över väg. Trots en spännande bilresa kom vi fram till rätt stall igårkväll och ja, det var ett riktigt trevligt ställe. Skulle jag någon gång behöva skicka iväg Greta, då vet jag var hon skulle få flytta i alla fall!
 
Innan vi åkte, fick jag busa lite med Fisidor i paddocken. En riktigt rolig ponny, som har mycket speed, bock och bus under hovarna. Roligt hade vi minst sagt!
 

Kommentarer
Postat av: Alida Strange

hahhahah! gullig bild!

2013-01-29 @ 17:27:19
URL: http://alidastrange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0