Det krävs en tur till någon annans helvete, för att se sin egen himmel.

Just nu är jag lycklig att jag inte står som ägare till en enda häst, i alla fall inte på papper. Skulle jag vilja kan jag "lämna" Greta och gå. Jag behöver inte komponera ihop en annons, jag behöver inte möta eventuella köpare och jag behöver inte ha ångest över att låta min bästa vän gå. Jag är så, så lycklig att jag slipper gå igenom det helvetet igen!
 
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=688964
Om ni vet någon som söker en fantastisk vän. Nej, han är ingen lätt ponny och absolut ingen nybörjarponny, men han är en bästa vän och en fantastiskt livskamrat. Vinner du hans hjärta, har du en vän för livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0