Det handlar inte om vilka chanser ud får, utan hur du ser på chanserna du tar.

Jag ska börja klaga mer i min vardag, för det är uppenbarligen då saker händer.
 
Eller så är det helt enkelt så att jag borde ta tag i mitt liv och skicka intresse på fler annonser. Jani, hur och vad man bör göra för att få fram önskat resultat vet bara vi själva. Jag vet i alla fall att det på tisdag ä en ny arbetsintervju som gäller och åter igen kan jag bara hålla tummarna att det går vägen. Självsäker är jag i alla fall och skulle det inte hålla hela vägen fram, då är det deras misstag, inte mitt. Vill inte dem ha mig, då finns det alltid någon annan som kommer uppskatta min kompetens tio gånger mer!
 
Tjoho, jag är jäkligt bra och jag vet att allt kommer lösa sig, på ett eller annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; okej där ser man :) har det blivit någon skillnad mellan er sedan du började träna henen från marken?

2013-01-28 @ 11:29:02
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0