När livet vänder dig ryggen, tacka för möjligheten att lära dig springa ikapp det!

Jag sitter här, med lite lätt magknip. Pengarna på kontot sinar och som ni vet sa jag nej till jobbet jag egentligen hade. Men, på något sätt löser jag det här, det är bara att bita i det sura äpplet och reda ut problemen!
 
Jag har försökt ringa upp Maxi, för att se hur det går med mitt CV där, men hon som är personalansvarig var på semester. Istället skickade jag ett mail till henne och bad om att få boka ett besök. Jag har även skickat in en spontanansökan till Ica Supermarket i Alingsås.
Mitt mål är att söka minst ett jobb/dag. Ibland behöver man knacka på 1006 dörrar och få ett nej, för att på den 10007 hitta det som är helt, helt rätt. Det här ska gå vägen, bara jag sätter mina gränser.
 
Saken är den, att jag kan lösa det, jag har olika förslag. Nästa vecka sätter jag och mamma oss ner för att göra upp en plan, för att få allt att gå ihop. Jag har massa grejer jag vill testa på, det är kanske nu det är dags? Vad säger ni, är ni med mig och testar mina galna idéer?
 
Vackra Turkiet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0