När det där omöjliga, helt plötsligt faller på plats och man hoppar tre steg framåt.

Matte-hjärtat pulserar av stolthet!!!
Jag har idag hängt på Greta och vi har kommit en bra bit framåt i vår utveckling. Greta knäckte koden för en trygg högersida, hon knäckte koden för stillastående och hon växte ett par centimeter på köpet. Min fina, fina häst. Jag är så stolt över att hon litar på mig och över den resa vi gjort än så länge!
 
En dag kommer vi slå världen med häpnat. Jag kommer ha med mig en stor kunskap och Greta, hon kommer förhoppningsvis känna sig lika stolt som jag. Åååh, om ni ens kände hälften av den kärlek jag känner till min fina, då vore ni världens lyckligaste. Jag är så glad över att ha fått in Greta i mitt liv.
 
Jag älskar dig, min fina vän.
Tack för allt du lär mig. Om världen, om livet, om människor, om allt.
Du är min lärare, min bästa vän, min livskamrat, min livs kärlek och min vackraste kamrat.
Jag skulle inte funnit mig själv, utan ding hjälp.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0