Mitt hjärta värnar om er livskvalité.

Matte-hjärtat värker och bränner. Helst vill jag stoppa in Greta i bomull och låta henne stå där tills det är sommar och marken är mjuk och fin igen. Eller, jag skulle vilja ha pengar på mitt konto så jag kan få ut en riktigt hovvårdare och passa ut ett par boots. Så som hon rörde sig igår och idag, det är hjärtskärande att se. Knöglig mark gör ont, jätteont! I alla fall om vi frågar Greta. Älskade flickan.
 
Jag vill krama Pip och komma fram till  varför han hostar. För, hostan var tillbaka i förrgår. Nu testar vi på nytt att ta bort allt ben ur kosten och ser om det hjälper. Snälla, håll tummarna!
 
Tack och lov verkar Pyzen piggare och muppigare än på länge. Så han får hålla matte-hjärtat lugnt. tre djupa andetag, de andra djuren kommer bli fit-for-fight, allt löser sig.
 
Vackraste Pyzen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0