Life is life.

Om det finns något som känns galet i livet, så är det de faktum att jag för en vecka sedan låg i sängen och bet mig i läppen för att inte storgråta. Då var jag så slutkörd, dels fysiskt men framför allt psykiskt, att jag varke visste ut eller in. Idag är jag också helt slut, fast på ett annat sätt, idag är jag helt slut för att jag gjort saker som får mig att må bra, istället för sådant osm får mig att må dåligt.
Visst är det konstigt hur livet faktiskt påverkar oss?
 
Nejni, jag orkar inte skriva något djupt inlägg utan känner mest för att dejta min kudde. Så det är precis vad jag tänker göra! Vi hörs imorgon, då jag är pigg och förväntansfull! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0