Jag växer, i takt med att träden byter löv.

Ikväll kommer jag lägga mig med ett leende på läpparna. Iofs är det något jag gör majoriteten av kvällarna, men ikväll är det ett annorlunda leende. Ikväll är det för att jag känner mig så nöjd med mig själv!
 
I förrgår skickade jag iväg ett mail till en man som arbetar som hovvårdare. Ikväll har det bokats tid för att få Gretas hovar verkade. Det har behövts göras en tid, men jag har verkligen inte fått ihop det rent ekonimiskt. Nu har jag lyckat skrapa ihop saker som sålts och det är dags att Greta får en omsorg hon förtjänar.
Nej, hon har inte lidit, men hennes hovar behöver fixas av någon som verkligen kan!
 
Något som också kommer bidra till mitt leende är den obefintliga klumpen i magen jag upplever när telefonen ringer! Hur härligt som helst. Jag som tidigare fått andnöd och velat gömma mig under täcket när telefonen ringer, oavsett om det varit mamma eller någon okänd, nu svarar jag med lätthet!
 
Plus att jag bakat bröd, så hela lägenheten luktar underbart. Med andra ord kan jag inte räkna med något annat än en prinsessömn inatt och ett leende när jag vaknar.
 
Ta hand om er, så hörs vi snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0