Jag längtar till den dag jag kan säga: "Jag hinner tyvärr inte, jag ska plugga"

Åååh, vad gärna jag vill börja plugga igen! Hela min kropp längtar efter att få gräva ner sig i projekt, tentor och föreläsningar. Jag vill så, så gärna gå och lägga mig, helt slut i huvudet efter flera timmars plugg. Jag vill ta med mig mina skolböcker och sitta på ett fik, med en stor kanna te. Jag längtar så mycket, att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen!

Ja, jag har ju alltid gillat skolan, men att jag en dag skulle sakna det såhär mycket trodde jag var omöjligt. Vilken tur då att jag slagit fast vad jag vill bli och om det går vägen, ja då kommer skolan vara en ständigt del av mitt liv. Känn på den ni!
 
Jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0