I'm back in business och det med besked!

Jag är helt väck i hjärnan, runt mig ligger papper spridda och på en galge hänger morgondagens klädsel. Med andra ord; dagen har varit som förväntat!

Jag är fullproppad med information, men jag är också säker på att jag är på rätt ställe, vid rätt tidpunkt. Jag har fått en säljchef som inte är det minsta orolig och som tror på mig, på samma sätt som jag tror på mig själv. Jag har vänner och familj som ställer upp, för att jag ska lära mig mitt jobb på bästa sätt och jag får växa ännu mer som person. Shit, snart kommer jag bli så dryg att jag inte vill umgås med mig själv, haha!
 
Nu är det dags att krascha ner i sängen, för kroppen vill vila inför en ny dag med nya tag imorgon. Jag njuter av att gå upp och faktiskt ha en mening med dagen. Jag drar inte runt i pyjamasbyxor halva dagarna, utan jag gör något vettigt. Hur härligt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0