I'm awesome and gonna kick your as.

Tio i sju, tio freaking i sju! Jag vet inte när jag gick upp så tidigt senast, i alla fall inte med en vettig anledning. Jag har tagit ne dusch och jag har läst mail. Nu börjar det bli dags att lägga på ett tunt lager smink, mata katter, mata mig och packa ihop det sista. Klockan tio ska jag vara installerad i Fristad och börja min utbildning. Den kommer pågå i fem dagar, varav de två sista är praktik hemma.
 
På måndag morgon kan jag stolt kalla mig "Säljare för RTS Sverige"
 
Ja, ni läste rätt! Jag har ett jobb och jag kommer bli jäkligt grym på det! Jag ska sälja skiten ur de andra och jag ska bli så bra som bara jag kan och ännu lite bättre. Hur grymt låter inte det? Vi hörs ikväll, när jag kommer hem, utslagen men full av energi ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0