Hemmafru? Ja tack, om du betalar för allt jag vill ha och göra-

Igår speedade jag runt som att jag hade druckit tio liter Red Bull och blev anklagad för att gå på gröna piller.. Men, vissa dagar är livet för bra för att jag ska kunna sitta stilla. Det resulterade i ett träningspass med Greta, tio påsar hö ut i hagen, en joggingpass i hagen och fix av stallet. Väl hemma gav jag mig på att handla, baka en omgång hönökaka, två mormorlimpor och en sats afrikakola.
 
När jag väl landade i sängen var jag nöjd och glad, så även katterna plus min mage. Jag sov som en stock i natt och nu ska jag ta tag i denna dagen. Jag är otroligt sugen på att baka något mer, men jag vet inte riktigt vad. Vi får se vad det blir, men något gott kan jag lova!
 
Plus att ni gärna får hålla tummarna, för under dagen kommer jag ha ett besked från M om jag får jobbet eller inte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0