Hade jag vetat då vad jag vet nu, hade allt varit annorlunda.

I bilen, påväg hem från Greta, insäg jag att ett år har rusat förbi i världens fart!
 
Den 6 februari 2012 är på ett sätt en dag som kom att förändra mitt liv. Jag hade då, för första gången, hand om Maritas stall och det var även då jag på riktigt insåg att mitt hjärta hade hittat sitt hem hos Greta. Jag var så kär att jag inte visste hur jag skulle sitta stilla. Dagen efter ringde min telefon och jag hade ett ganska långt samtal med Marita, ett samtal med ett fantastiskt erbjudande. Vad jag inte visste då, var hur stark jag är, vilket gjorde att jag tackade nej till erbjudanden.
Men, i mina ögon är den 6 februari min och Gretas årsdag och tänk vad mycket detta året har bjudit på! Imorgon ska ni få ett inlägg som sammanfattar vad jag och greta har hunnit med under vårt år tillsammans. Nu, ikväll, får ni bara bilden som blev början på en livsförändring.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0