För jag är lycklig, ja jag är lycklig.

Jag har kurat ner i sängen, med lukten av nybakt bröd på huden. Det är myskänsla till tusen och jag mår bra av det!
 
Idag är det fastslaget, på riktigt. Jag har jobb och jag har en fast tjänst! Den 3 april är det introduktion och sen börjar jag jobba. Det känns otroligt bra och framför allt, otroligt tryggt.
Var jag kommer jobba, ja det tänker jag hålla hemligt tills papprena faktiskt är påskrivna. Jag kan skvallra om att det är ett ställe jag länge velat jobba på. Det är också ett ställe som många inte skulle vilja jobba på, eller som många skrattar åt. Tänk på den ni!

Vid mina fötter ligger en lurvig, gul katt. Tillsammans ska vi drömma om soliga dagar, spinnande kel och härliga stunder. Vi hörs imorgon och då hoppas jag att inspirationen finns för ett vettigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0