Egoboostad Rebecka, håll avstånd.

Jag är redo, redo för att berätta om hur grym jag är. Eller, i alla fall varför jag vore grym för M's del! Varför de ska anställa just mig och inte någon annan. Jag är peppad och jag ska göra mitt allra bästa för att göra ett gott intryck!
 
Jag har boostat mig själv genom att titta på Lastträning med Lisbeth Johnson Börjesson. Nu har jag med mig lite nya tankar och idéer inför kommande jobb med Greta. Nej, vi har inte trassel med lastning men självklart finns det saker man kan ta med sig in i vardagshanteringen. :)

Förresten, igår lekte jag och Greta i stallet och hon bjöd på både fin spagat och balanserad bergsget! Det går framåt, även om vi trickar otroligt lite. Idag ska vi leka på ängen om väder och ljus tillåter, roligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0