Bara för du tackar nej, betyder det inte att broarna är brända.

För att jag skulle kunna tacka ja till jobbet som demonstratör, behövde jag tacka nej till en 2:a intervju på ett företag jag länge velat jobba på. (Hör ni hur dumt det låter?!)
 
Jag har alltid varit den som inte kan backa bandet, erkänna att jag fattat ett dåligt beslut och sen fatta ett bättre, inte fören i dag! Jag ringde helt enkelt upp företaget, sa som det var och frågade om jag kunde få boka in en ny intervju. Nemas problemas och på lördag sitter jag åter igen på intervju och ska visa hur jäkla grym jag är!

Det är sånna här händelser som får mig att växa som person, som gör mig ännu tryggare i mig själv och som får mig att inse att jag faktiskt kan. Jag är bra, även om jag gör fel ibland. Jag är mänsklig och hädanefter tillåter jag mig att vara det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0