Alla resor börjar med en nyfikenhet och öppenhet.

Jag har på ganska kort tid, förändrats väldigt mycket. Rent utseendemässigt är jag fortfarande samma person som tidigare, men rent "innehållsmässigt" har jag förändrats. Mina tankebanor, mina åsikter, mitt självförtroende och min självkänsla är inte det samma längre. Idag vågar jag så mycket mer! Jag litar på mig själv, för jag vet att jag alltid har mig själv. Skulle någon komma och säga att något är omöjligt, så skrattar jag till och säger "Allt löser sig, så länge du verkligen vill det!"
 
Min förändring märks, det vore konstigt annars och jag vet att vissa har svårt att acceptera det, medan andra tycker att det här är lika fantastiskt som jag tycker att det är.
 
Jag har många gånger under mitt liv fått sagt till mig:
"Åh, det där skulle jag också vilja kunna."
Saken är den att Du kan. Du kan genomgå precis samma inre resa som jag har gjort. Du kan få precis samma självförtroende som jag har och du kan bli lika kaxig som jag känner mig. Allt är möjligt, så länge en minimaldel av dig är öppen för förändring.
 
Tack vare min nyfikenhet har jag kunnat ta åt mig av det som sagts till mig, tänka över det och antingen göra något vettigt av det, eller kasta iväg det. Tack vare min nyfikenhet, har jag varit öppen för saker. Jag har varit livrädd för förändringar, men det har fått ta sin tid. Vilket har resulterat i att jag idag har en syn på livet, som jag trivs väldigt väl med.
 
Jag vill fortfarande veta mer, om hur jag kan göra mitt liv så framgångsrikt som möjligt och hur jag kan må så bra som möjligt. Och, så länge jag håller mig öppen för olika metoder, så kommer jag hitta någon som passar mig.
 
Du kan uppleva precis samma sak, så länge du håller sinnet och hjärtat öppet. Var inte rädd för livet, det vill dig inget ont!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0