Tystnaden upphör.

Min uppdatering har uteblivit och kanske är det så det blir när internetet är så långsamt att jag gett upp hoppet om att kunna använda det på datorn.
 
Under den senaste veckan har jag hunnit med en tur till Stockholm, julbaka i massor, packa upp det mesta och börjat få riktig ordning hemma. Det är några hyllor och tavlor som ska upp, sen har jag fått fixat det som går att fixa nu. Jag trivs så bra i min lägenhet, jag har verkligen hittat hem. Även katterna trivs och Pyzen och Pip börjar sakta men säkert bli utekatter på riktigt. Mattehjärtat gråter varje gång jag släpper ut dem, men att få se lyckan i deras kroppar är underbart!
 
Denna veckan är det Musikhjälpen, vilket betyder att jag sover lite för få timmar och spenderar otroligt många timmar framför radion. Helst hade jag velat titta på Musikhjälpen via tv'n, men varken internet eller tv fungerar, så då får jag använda mig av det som finns.
 
Hur mår ni min vänner? Har ni börjat förbereda er inför julen? :)
 
Mitt vackra, underbara hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0