Jag lever.

Jag vet inte hur många dagar sedan jag skrev här, antagligen ganska många. Jag kan i alla fall berätta att jag lever och det med glädje! Jag har kommit till Gråsten och jag har börjat landa här, det enda jag väntar på är att få hit en garderob samt mina kökslådor, sen bör det mesta finnas på plats.
 
Internetet är antagligen det långsamaste jag har stött på, fördelen är att jag får träna upp mitt tålamod. Eller, jag får bekräftat att mitt tålamod är ganska bra ;)

De senaste dagarna har jag haft underbara stunder med Greta! Hon börjar tycka bättre och bättre om att umgås med mig och vi håller mest på med freeshaping. För fyra dagar sedan vågade jag knappast drömma om att få pussa Greta på mulen, idag satte hon mulen på min mun och satte sedan läpparna runt min näsa. Tänk vad lite eget tänkande kan stärka självförtroendet på individer. Det är fantastiskt att se hur Gretas hjärna sätter igång och försöker komma på nya saker att göra, allt för att få höra ett klick och få en liten godis. Vi har så roligt ihop, jag och min fina fux.

och att få upp en bild är omöjligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0