För en stund har jag internet.

Eeeehm, jo jag är fortfarande vid liv. Om jag har fått ordning på mitt internet, uppenbarligen inte. Jag lever som en eremit i skogen, fortfarande utan tv och internet. Aja, tidsnog ska det väl bli ordning på även de delarna ;)

Just nu sitter jag i soffan hos Zak och väntar på att klockan ska bli lite mer, så jag kan börja med kvällens mat. Planen är att den ska stå på spisen och puttra, lagom tills han kommer hem från jobbet. Som en mysig överraskning, såhär på vår 2månadersdag. Tänk att jag delat mitt liv med denna fina man i hela två månader. Fast, det känns som att Zak funnits vid min sida hela mitt liv. Det är så underbart!
 
För tillfället förbereder jag inför Gret flytt. Imorgon ger jag mig iväg och hämtar hö, långt bort i Mellerud. Idag har jag handlat spån och snart är väl det mesta som behöver köpas, just köpt. Nu ska det bara packas och planeras med det tekninska, typ skaffa transport inför flytten, planera hur allt ska flyttas och det andra runt omkring. Jag längtar som tusan och hoppas verkligen att Greta kommer trivas i Furuhill.
 
Nu tänker jag lämna er till tystnaden igen. Vi hörs när vi hörs. Ta hand om er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0