Snurriga, underbara, vackra söndag.

Söndagkväll och jag mår så otroligt bra! Trots en bultande huvudvärk, känner jag mig sådär härlig go i kroppen. Jag har det mysigt här hemma och har fixat med "bra-att-göra-saker" och bara exakt sådant som jag känner för att göra.

Som sällskap i kväll har jag Powerfm.se och Pet Zone, där Paulina och Markus pratar djurhantering överlag. De är så härliga och får mina mungipor att dras uppåt. Vilket självklart underlättar ännu mer när jag har söndagsmys med mig själv.

Mina tankar nsurrar kring allt och inget, vilket uppenbarligen gör det omöjligt att få ihop ett sammanhängande inlägg. Ja, ni får i alla fall en inblick i min hjärna. Som förövrigt är något trött, efter att ha jobbat i 11 dagar. Imorgon är det en ledig dag, sedan kör jag all in i fyra dagar till.

Som sagt, snurrigt som tusan. Men jag hoppas ni får en känsla av hur härligt mitt liv är just nu. :)

HÄR BORDE DET VARA EN BILD, MEN JAG HITTADE INGEN PASSANDE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0