Ordbajsande delux.

Att sitta i en ullig, bullig fåtolj med en katt i knät. Vad mer kan man önska sig av livet? Jag är så nöjd där jag är för tillfället, vilket är underbart! Pyzen sover och är dundersöt, men blir irreterad på att min hand rör vid hans tass. Min lille snuffis :*

Nu är köket färdigt och så även in tv-del i vardagsrummet. Imorgon ska jag ta tag i biblioteksdelen, mina böcker har varit nedpackade i på tok för många dagar! Jag börjar landa och inse att det är här jag kommer bo, hädanefter ensam. Jag känner mig relativr trygg i att ta hand om mig själv, på ett eller annat sätt kommer alla utmaningar få sina lösningar. :)
 
Dagens superlyxiga middag, som inmundigades vid 20:30. Det var sååå gott och jag njöt i fulla drag av maten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0