När livet är sådär glittrande vackert.

Åter igen har datorn varit nersläckt ett par dagar. Jag antar att det är så det blir när man jobbar natt och de timmar jag är hemma, väljer jag att lägga på annat.
 
Jag mår sådär otroligt bra! Mina kissar är de finaste i världen, som kurar ihop sig nära, nära för att ge mig energi för nattpass på jobber. Greta briljerar i groundwork och efter endast två pass hemma har hon gett mig så fina böjningar att jag är helt förstummad. Jag vågar säga att Greta hittat hem, på samma vis som jag har gjort! Det ska bli så otroligt spännande att se var det kommer sluta för vår del, om det ens kommer sluta?!

Jag är inne i en läsperiod och det är helt underbart! Först när jag började ta tag i läsandet igen, först då insåg jag hur mycket jag saknat det. Det är något speciellt med att kura ihop sig med en bok i handen och se en helt annan värld spelas upp framför sina ögon. Ännu mysigare blir det när höstvärdret börjar komma närmare.
 
Nu är det dags för mig att mysa med finaste Pyzen, fixa mat till jobbet och ta det allmänt lugnt.
Hoppas ni mår fantastiskt bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0