"Matte, se här så ska jag visa."

Greta har rört mig till tårar. Hon har visat mig en skymt av var vi kommer hamna. Finaste fröken!

Planen med dagens pass var att börja nosa på ställning på volten och jag hade som mål att få in ett flyt i det hela. Greta hade en helt annan tanke. Hon visade mig hur det ska gå till, eller vilka signaler hon vill ha för att landa. Det tog ½-1½ varv innan hon landade i en superfin form, med bra ställning och balans i sig själv. Hon behövde inte mig för att balansera upp sig, hon tog inget stod mot min hand, utan hon bar sig på sina fyra hovar.

Vårt tredje pass och Greta visar mig redan denna sida! Vad mer skulle jag kunna önska mig?! Greta har visat att hon trivs lika bra som jag och det är tecken nog.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; sockret är ju rätt svårt att dra ner.. Men ska tänka på det när hästarna kommer in och jag kan reglera det.
Svenskadroppar jag har aldrig hört talas om, vad kostar de?

Svar: Hmm, jag kommer inte iktigt ihåg. Men runt 200 kr tror jag att jag fick betala. Dock är det otroligt drygt! Jag har använt mig av det i ungefär en månad och det syns knappast i flaskan :)
Rebecka Johansson

2013-08-18 @ 09:09:48
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0