Ikväll är livet stort, större än vanligt, och lite mer skrämmande än vanligt.

Min dator har varit avstängd i två dagar, jag har gjort så mycket annat och lagt min tid på annat än datorn. Nu sitter jag med fötterna på soffbordet, en katt i knät och en tv utplacerad. Bakom mig råder fortfarande ett kaos, så även i köket, men jag vet att med lite mer tid kommer det här bli bra. Det är påväg att bli mitt hem, mitt alldeles egna hem. Min första egna lägenhet. Galet men sant.
 
En del av mig slår bakut, ligger i ett hörn och gråter, medan en (större del) njuter av att vara bara jag, få möblera som jag vill och ta hand om mig själv. Jag vet att jag är på rätt plats, vid rätt tillfälle.
 

Pyzen var helt slut efter all omöblering igår och det kaos vi levt i under så lång tid, så han deckar så fort han får chansen. Min fina grabb, så mycket han får vara med om :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0