This is my life my friend. <3

Min dag har varit sådär superhärlig och energifylld som jag bestämde mig för att den skulle bli. Det är otroligt coolt hur stor inverkan jag har på mitt eget liv och min egen energi. Det är coolt hur stor makt alla har över sitt eget liv, så länge de är villiga att ta den. Eller, villiga och villiga. Det borde vara varje människas skyldighet att ta hand om sig själv, sina tankar, känslor och resultat. För det är bara vi som styr över oss själva, det finns ingen högre makt som ger oss otur, sorg, deprissioner, skador, sjukdomar och liknande. Det är vi som styr våra tankar och känslor åt det håller, för att få ut ett resultat.
 
Ja, nu var detta egentligen inte vad jag hade tänkt skriva om, men så blev det uppenbarligen ändå. Min plan var att berätta om vilket härlig stund jag hade i stallet, med promenad för såväl Gretas som Jannes del. Greta i halsring och en stor frihet. Janne i grimma och grimskaft och med lite mindre frihet. Två härliga stunder i skog och mark, med mina fina vänner. Vad mer kan man önska?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har alddrig hävdat att Greta har alla hästar hemma. Hon kastade runt och bar nöjt med sig sin granplanta en stund.
Janne, något ängslig på bilden, skötte sig superfint på promenaden och han växer för varje dag som går! Majoriteten av tiden var han lugn och fin och han är så otroligt lyhörd att jag knappast behöver göra mer än att tänka vad jag vill att han ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0