Soon it's over.

Om bara ett par dagar blir jag av med gipset! Det är 4,5 dagar kvar innan jag släpps fri. Hur nice är inte det? Det ska bli grymt härligt att få röra på handen igen, även om det kommer kännas stelt och konstigt i början.
 
Veckan som varit har gått snabbt, nu hoppas jag bara att det går snabbt fram tills torsdag också. Känns sådär lite halvbra att det enda jag skriver och tänker på är min gipsade hand. Men sanningen att säga är att stor del av mitt liv snurrar runt gipset. Jag lever, jobbar och tar hand om Greta så mycket jag kan, men utöver det längtar jag efter att bli av med gipset och kunna ta hand om allr ordentligare än vad jag kan göra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0