It's wintertime.

I torsdagsnatt fick hästarna börja gå inne för denna vintern, alltså natten från torsdag. Hur mysigt som helst att stå i stallet på kvällen och höra ett lugnt tuggande.
 
Egentligen ville vi haft ute hästarna nåon vecka till, men när det regnar och är närmare fem grader på nätterna, ja då är det dags för hästarna att få sova inne!
 
Just nu längtar jag tills min hand är lite helare, så jag kan få mocka någon box då och då. För, det är något speciellt med att mocka och göra rent och mysigt åt sin häst. Egentligen ingår mockning i min stallhyra, men jag myser när jag får göra det ibland. Galet va? Men, så är det väl när man är hästnörd ut i hårtopparna.
 
Dags att återvända till filmen jag tittar på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0