Fina fröken fux.

Jag och Greta fortsatte jobba på marken idag, vilket var lika härligt som igår! Egentligen vet jag inte vad jag gör eller om jag gör rätt, jag bara gör, vilket uppenbarligen ger resultat.
 
Idag började vi nosa på varvbyte, vilket gick lekande lätt. Jag bara gjorde och Greta bara svarade på mina signaler och hon bytte varv. Det känns bra att våga prova oss fram och märka att det fungerar. Greta var lite spänd när vi började jobba, men slappnade snabbt av. Hon var med på noterna och ville så gärna göra rätt. Underbara fröken fux.
 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: vad kul att höra, du är så välkommen så!! :)

2012-09-24 @ 17:34:03
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0