www.musikhjalpen.se

Ni som förra året missade Musikhjälpen, borde i år boka in 10-16 december. Ett samarbete mellan Sveriges Radio, SVT och Radiohjälpen.
Under en veckas tid stängs tre programledare in i en glasbur, lever på flytande föda, sover superlite och samlar in så mycket pengar som möjligt. Det är en fantastisk upplevelse att följa via radio, tv och svtplay. Jag satt bänkad och ville helst hålla mig vaken hela nätterna.
 
Under veckan kommer även olika gäster på besök. Det är allt från artister, till vanliga civilpersoner. Detta engagemangoosm svenska folket visar är helt otroligt Jag blir varm i hjrtat bara jag tänker på det. Fina, fantastiska människor. Än finns det hopp för mänskligheten.
 
 
Ett av alla underbara klipp från 2011.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0