only time will tell.

Ni som ine vet hur mitt liv ser ut just nu, var glada att ni slipper det. Ni som vet, ge mig kraft att ta mig igenom morgondagen.
 
Jag ger allt ihop imorgon också, sen sätter jag ner foten. Har inget hänt sätter jag ett ultimatum. Det är nu eller aldrig. Jag är less på att köras med, utnyttjas och inte få vad jag förtjänar! Jag kan inte leva såhär längre, om det ens är värt att kallas att leva.
 
Om vi ska prata om något roligt;
Imorgon har jag tänkt att rida Fröken Fux, för första gången på like forever. Jag är sugen och hppas på uppehåll. Skulle det inte vara det, ja då rider vi ändå. Sänd oss gärna en tanke och håll tummarna att allt går bra. :)

vackra, vackra Fröken Fux.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0