Livet från Rebeckas vy.

Mina dagar går åt att görai ngenting och se till att bli frisk. Jag har väl inte riktigt fattat att jag inte ska tillbaka till jobbet på måndag, men det kommer väl. Saken är den, att nu när jag är utan jobb, bokar jag in hundrasjuttiofem andra grejer, som jag inteh unnit med inna. Hur härligt som helst och jag träffar folk jag saknat (Roligt att när jag skulle skriva helst, skrev jag först häst, hahahah!)
 
Jag vill piffa upp mitt skåp i stallet. Just nu är det bara en garderob, som råkar vara fylld med mina hästgrejer. Jag vill göra den mer personlig, men hur? Jag vet precis vad jag vill ha, inspiration! Därför ska dörren kläs med olika citat som ger mig inspiration och energi, det ska även komma upp bilder som får mig att le. Hur grymt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0