Life is upside down.

Att livet sällan blir som man planerat har ni väl inte kunnat missa? Igår satte jag ultimatum, idag är livet upp och ner. Jag kan säga såhär, att inom en snar framtid kommer mycket att förändras. Mitt liv kommer inte riktigt bli sig likt och jag vet faktiskt inte hur det här kommer sluta. Eller, jag vet ju det till viss del och jag vet att livet bara kan bli bättre.
 
Vad är det som händer? Jani, jag vet inte vad jag kan eller vill berätta. Men, från och med torsdag nästa vecka är jag arbetslös. Mitt jobb hos Sussie finns då inte kvar. Jag kommer inte längre vara en del av Sussies Häst&Fritid. Tufft? Oja!!!! Det var inte min plan, att det skulle sluta så snart, men ibland finns det inga alternativ.
 
Nu kör vi Hästmässan i Borås över helgen, med flaggan i topp. Jag tänkerl ämna stället, med en insats som är värd att minns. Jag ska bevisa för mig själv, det andra redan vet, jag är värd så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0