Fredag den trettonde?

Den här dagen är inget att skryta om, absolut inget att hänga i julgranen, om man inte räknar det faktum att jag sökt tre jobb, hållt mig vaken Skövde tur och retur, fått tagit lite nya bilder på fröken fux och påbörjat min packning. Dock har allting gjorts i trötthetens tecken. Idag är en trött dag, på all sätt och vis. Huvudet har gjort ont, men trots det satte jag mig på hästryggen. Halvdum idé, men det gick inte så illa som det kunde gjort. Lämnade in min telefon för lagning och fick en trasig lånetelefon. Grymt? Verkligen inte!

Nej, nu ska jag sluta klaga, hoppa i min pyjamas, göra en kopp te och kura ner i sängen framför "Torka inte tårar utan handskar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0