Födelsedagskalas.

Vi har snott Bebbe och firat hennes födelsedag. Nu är det iofs så att hon fyllde år för nästan två veckor sedan, men kan man inte få ihop det tidigare så löser man det ändå.
Det blev en dag på Liseberg, med famkamp och mys. Jag kan stoltsera med att ha förlorat flest grenar, grym! Vi tog ett varv i Lisebergshjulet, vilket var riktigt roligt. Jag tycker det är coolt att få så bra utsikt och att göra det tillsammans med fyra supervänner gör inte saken sämre.
Efter Liseberg styrde vi nosen mot Partille och Triumfglass glasscafé. God glass och även här mys på hög nivå. Det har varit en dag med härligt prat, roliga stunder, stöttning från alla håll och kanter, allvarliga samtal, mys, myso ch åter mys. Jag njuter av att få umgås med mina vänner, något otroligt mycket!
 
Linda, Emma, Emelie och Jag.
Bebbe gömmer sig bakom kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0